directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 09:17 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Ripollès doble fletxa Dissabte, 11 de novembre de 2017 11:35 h

Troben un excursionista mort al Gra de Fajol, a Setcases

L'home, de 43 anys i veí de Ripollet, s'hauria precipitat, segons les primeres hipòtesis

ACN Barcelona.-Els Bombers han trobar aquesta matinada el cos sense vida d'un excursionista a la zona del Gra de Fajol, a Setcases (Ripollès). L'home, de 43 anys, va sortir sol aquest divendres al matí per anar a aquesta muntanya propera a Vallter. A les nou del vespre, en veure que no tornava, la família va donar l'avís a Bombers. Finalment a les tres d'aquesta matinada els GRAE han localitzat el cos de l'excursionista, veí de Ripollet (Vallès Occidental). Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per tal d’esbrinar les causes, malgrat que, segons les primeres valoracions, tot apunta que ha estat mort accidental i que s'hauria precipitat.

En la recerca han estat treballant efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) dels Bombers de la Generalitat amb 4 dotacions, cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, així com també es van activar Bombers Francesos per si l’home havia anat a la banda francesa.Aquest matí s'ha fet l'operatiu per rescatar el cadàver de la zona amb efectius de la Unitat d’Intervenció en Muntanya i els tràmits judicials per realitzar l’aixecament del cos.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.