directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 22:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 13 de novembre de 2017 13:54 h

ERC creu que Puigdemont “no recula” quan parla d’una alternativa a la independència

Sabrià demana conèixer “el context” de les declaracions del president destituït i diu que no es pot “posar en dubte el seu compromís” amb el sobiranisme

ACN Barcelona.-El portaveu d’ERC, Sergi Sabrià, ha assegurat aquest dilluns que els republicans no consideren un pas enrere que el president Carles Puigdemont hagi dit a 'Le Soir' que "una solució diferent de la independència és possible". “En cap cas entenem que hi hagi una reculada”, ha dit Sabrià. A més, ha volgut deixar clar que “el que no farà Esquerra és posar en dubte el compromís de Puigdemont” amb la independència i el sobiranisme. Amb tot, el portaveu ha reclamat poder conèixer els detalls que han envoltat les declaracions a ‘Le Soir’. “Hem llegit una part de l’entrevista però ens agradaria conèixer el context d’aquesta frase”, ha comentat Sabrià.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.