directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 17:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 15 de novembre de 2017 11:42 h

L'advocat de Junqueras espera que si hi ha macrocausa al Suprem es pugui discutir "de tot" i qüestionar la Fiscalia

"Esperem que si això és així no impliqui una macrocausa en la que no es discuteixi de res", assegura

ACN Barcelona.-L'advocat d'Oriol Junqueras, Raül Romeva, Dolors Bassa i Carles Mundó, Andreu Van den Eynde ha assegurat aquest dimecres que, si finalment el Suprem assumeix les causes contra els consellers empresonats i els 'Jordis', espera que això impliqui poder discutir-ho "tot", també de "drets i llibertats". "Es parla molt d'una macrocausa al Tribunal Suprem", ha dit en un missatge al seu compte de Twitter, "esperem que si això és així no impliqui una macrocausa en la que no es discuteixi de res". "S'ha de poder discutir de tot: de drets i llibertats. S'ha de poder qüestionar els fets que la Fiscalia dóna per suposat", ha afegit.

A més d'advocats de Junqueras, Romeva, Bassa i Mundó, Van den Eynde també porta la defensa de Carme Forcadell i Anna Simó, la causa de les quals ja està al Suprem en mans del jutge Pablo Llarena. El magistrat va fer aquest dimarts el primer pas per decidir si es queda també les causes que s'instrueixen a l'Audiència Nacional contra els membres del Govern destituït i els presidents de les entitats i les acumula a la que ja tramita contra la els membres sobiranistes de la Mesa del Parlament.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.