directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 8 de novembre de 2026 03:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 17 de novembre de 2017 09:12 h

Geli formarà part finalment de la llista de Junts per Catalunya però en els darrers llocs

L'exconsellera del PSC descarta ocupar les primeres posicions per raons professionals

ACN Barcelona.-L'exconsellera de Salut durant l'etapa del govern tripartit, Marina Geli, ha confirmat aquest divendres la matí que finalment formarà part de les llistes de Junts per Catalunya, que encapçala el president Carles Puigdemont, però en els darrers llocs. En tres piulades a Twitter, Geli explica que ocuparà els llocs de tancament per la demarcació de Barcelona de cara a les eleccions del 21 de desembre després que en els anteriors comicis del 27 de setembre tanqués la llista per Girona per Junts pel Sí. L'exconsellera al·lega "raons professionals" per no ocupar llocs amb més probabilitat de sortir escollida com a diputada però ha assegurat que vol "aportar en zona de suport" el seu "gra de sorra per ser xarnera per la solució política" i ser "ajuda, amb humilitat des del catalanisme social, a cosir voluntats polítiques i socials del sobiranisme, de grans majories".

Tot i que finalment ha acceptat formar part de la llista, aquest dijous l'exconsellera del PSC va afirmar, també a través de Twitter, que rebutjava anar a la llista de Junts per Catalunya. "Agraïment per oferir-me compartir la llista del 21-D. Continuaré lluitant per la unitat i per a Catalunya fora del Parlament", assenyalava ahir Geli.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.