directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 01:34 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 22 de novembre de 2017 10:40 h

Els tonyinaires acusen la delegació de la UE a l'ICCAT "d'ineficiència" per permetre la retallada de la quota espanyola

El grup Balfegó reconeix "decepció i desil·lusió" pel nou TAC i el seu repartiment i per l'ajornament del nou pla de gestió de l'espècie

ACN L'Ametlla de Mar.-Decepció, desil·lusió i indignació "absoluta" de la pesqueria catalana de tonyina roja per les noves claus de repartiment de les captures permeses (Total Admissible de Captures-TAC) que ha acordat aquest dimarts, a Marràqueix (Marroc), la Comissió Internacional per a la Conservació de la Tonyina Atlàntica (ICCAT, per les sigles en anglès). Des de Balfegó, principal grup tonyinaire de Catalunya, s'han mostrat empipats "per la postura negociadora de la delegació de la UE" a l'ICCAT que ha acceptat que la pesqueria de tonyina roja espanyola perdi pes en el nou repartiment de quotes (la pujada serà gairebé 3 punts percentuals inferior a la d'altres països). També estan molestos per l'ajornament un any de l'aprovació del pla de gestió de l'espècie que ha de substituir el pla de reestructuració que s'aplica des de 2006 per acabar amb la sobreexplotació de l'estoc.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.