directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 11:44 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 27 de novembre de 2017 15:00 h

Les vendes de pisos de luxe a Barcelona creixen un 27% a l'octubre, alienes a l'impacte de la crisi política

Un informe de la immobiliària Lucas Fox destaca els moments ''excepcionals'' en vendes de les zones costeres catalanes del Maresme, Sitges i Costa Brava

ACN Barcelona.-Les xifres de vendes de l'octubre apunten a un ''encoratjador'' escenari de futur tot i l'actual incertesa política per la crisi catalana. Alexander Vaughan, cofundador de Lucas Fox, immobiliària de referència en el sector de luxe, ha afirmat que ''a Catalunya, on tot feia preveure un efecte de retrocés en el mercat immobiliari després del referèndum, el tancament de les transaccions ha registrat un impacte mínim''. La immobiliària, tot i uns primers dies d'octubre de descens temporal de vendes, el mes ha tancat amb un augment de vendes del 27% en relació amb l'octubre de l'any passat. Lucas Fox segueix ''tancant transaccions d'alt nivell amb clients nacionals i internacionals i fins ara no hi hagut cap impacte en els preus de tancament''. A zones costeres de Catalunya com Maresme, Sitges i Costa Brava es viu ''un trimestre excepcional'' amb vendes ''significativament'' per sobre de l'últim trimestre de l'any passat.

En relació amb l'evolució de preus, el tercer trimestre de la immobiliària indiquen un augment del preu de les propietats venudes, que han passat d'una mitjana de 709.111 euros al setembre del 2016, a 802.000 euros al setembre d'aquets any, amb un increment anual del 13%. Tant a Barcelona com a Madrid, Lucas Fox ha seguit registrant una forta demanda de propietats d'obra nova en els primers nou mesos de l'any. En aquest període, les vendes a Barcelona han crescut un 30%. Els compradors residents a l'estat espanyol s van representar poc més d'un 33% de les transaccions realitzades a Barcelona. En el cas de Madrid, la meitat van ser compradors estatals i el 38% de nacionalitat llatinoamericana. Lucas Fox ha registrat un increment de vendes del 50% de pisos de luxe en el conjunt de l'estat espanyol en els nou primers mesos de l'any. València i Sitges han estat les localitat on més han crescut les vendes en aquest període, situant l'increment en el 100%. A Madrid el creixement ha estat del 70% i a Barcelona, en els nou primers mesos del 38%.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.