directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 01:14 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 29 de novembre de 2017 12:41 h

El Col·legi d'Economistes veu "agosarat" dir que es poden produir deslocalitzacions i crida a "fugir d'alarmismes"

L'organisme admet boicot a productes catalans i assegura que l'octubre ha estat un mes de "normalitat" amb "perfil baix"

ACN Barcelona.-El Col·legi d'Economistes de Catalunya ha assegurat aquest dimecres que veu "agosarat" dir que es poden produir deslocalitzacions d'empreses per la situació política, en resposta a les declaracions de la patronal Foment del Treball que va advertir aquest dimarts del risc que les empreses moguessin també els seus centres productius. "Una deslocalització té un cost molt elevat, ara per ara se'm fa molt difícil veure-ho", ha afirmat el membre de la Comissió d’Economia Catalana del Col·legi Jordi Goula. L'organisme ha fet una crida a "fugir d'alarmismes" i s'ha mostrat confiat en la bona "musculatura" de l'economia catalana. "El mes d'octubre ha estat un mes de normalitat amb perfil baix", ha destacat el president de la Comissió d'Economia del Col·legi, Modest Guinjoan. Tot i l'empitjorament d'alguns indicadors, per ara la incidència de la "incertesa" ha estat "limitada". D'altra banda, han reconegut que el boicot a productes catalans "és una realitat", si bé no han concretat l'abast.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.