directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 22:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Montsià doble fletxa Dimecres, 29 de novembre de 2017 16:16 h

Els veïns de la Sénia escullen pavimentar carrers i eliminar barreres arquitectòniques en els pressupostos participatius

La participació ha tornat a augmentar respecte 2016 i assoleix més del 10% dels censats majors de 16 anys

ACN La Sénia.-L'Ajuntament de la Sénia, al Montsià, ha tancat l'edició 2017 de la campanya de Participació Ciutadana amb què ha deixat a elecció dels veïns part del pressupost municipal per a diferents opcions d'obra. De les proposades pel consistori, la més votada ha estat la pavimentació de carrers, seguida de rebaixar voreres per permetre l'accessibilitat a persones amb dificultats de mobilitat. També han optat per duplicar el nombre de dames i acompanyats de la Festa Major i no convidar a participar els representants de l'any anterior durant el pregó, a excepció de dues pubilles i dos acompanyants. La participació de 2015 va ser de 256 persones, l'any passat de 442 persones i enguany de 523. És a dir, han votat un 10,6% dels 4.931 ciutadans majors de 16 anys que podien participar.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.