directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 6 de novembre de 2026 22:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 1 de desembre de 2017 16:28 h

Les vendes a les grans superfícies cauen un 11,6% a l'octubre

En el període acumulat des de principi d'any, la reducció ha estat de vuit dècimes

ACN Barcelona.-Les vendes a les grans superfícies s'han reduït aquest divendres un 11,6% a l'octubre, en relació al mateix mes de l'any passat, segons ha informat aquest divendres l'Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat). La reducció de les vendes ha estat més intensa en els productes no alimentaris (-15,5%) que en els productes d'alimentació (-6,3%). Pel que fa el període acumulat durant els primers deu mesos de l'any, la variació ha estat del -0,8% en relació amb el mateix període del 2016. Per grups de productes, les vendes dels productes no alimentaris mostren un decreixement acumulat del 0,5%, a causa de l’evolució desfavorable del mes d’octubre. Les vendes d’alimentació es mantenen en signe negatiu (-1,1%).

A preus constants ─és a dir, eliminant l’efecte dels preus─, l’índex mostra un decrement interanual del 13,0% a l’octubre del 2017, motivat tant pel descens dels productes alimentaris (-8,9%) com de la resta de productes (-16,0%).



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.