directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 6 de novembre de 2026 16:54 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 5 de desembre de 2017 11:44 h

La Junta Electoral de Tortosa dona 24 hores als alcaldes per retirar "distintius partidistes" dels espais públics

La majoria d'alcaldes dels Baix Ebre i la Terra Alta han estat citats i informats que podrien incórrer en delictes de desobediència amb penes de presó

ACN Tortosa.-La Junta Electoral de Zona de Tortosa ha donat 24 hores a molts alcaldes del Baix Ebre i la Terra Alta per retirar qualsevol objecte o element partidista que trobin als espais públics. Els batlles han rebut uns informes, fets pels Mossos d'Esquadra, amb alguns exemples dels "distintius partidistes" que han de treure. Es tracta d'una mena d'inventari de cada municipi on hi apareixen amb fotografies d'estelades, adhesius o cartells amb símbols i lemes relacionats amb el 155, els presos polítics, la República catalana, entre d'altres. La jutgessa adverteix en les actes que l'incompliment del requeriment pot suposar un delicte electoral o de desobediència a l'autoritat castigats amb penes de presó. Un dels primers en comparèixer ha estat l'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, que ha qualificat la situació "d'estranya i esperpèntica".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.