directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 6 de novembre de 2026 15:40 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 5 de desembre de 2017 16:43 h

Exceltur estima que els ingressos dels hotels de Barcelona cauran un 15% al desembre

La patronal turística vincula el descens a la inestabilitat "produïda després dels esdeveniments de l'1-O" i davant de les eleccions del 21-D

ACN Madrid.-Exceltur estima que els ingressos dels allotjaments turístics de Barcelona cauran un 15% interanual aquest desembre i ho atribueix a "la inestabilitat produïda després dels esdeveniments de l'1-O". La patronal també preveu que els ingressos pel lloguer de cotxes i pel transport de passatgers baixin un 4% al darrer mes de l'any per l'aturada de la temporada de congressos per Nadal i la presència de més turistes d'oci. Exceltur també assenyala que la demanda turística a la capital catalana també baixarà al desembre davant de "la incertesa associada al resultat de les eleccions i les possibles reaccions socials posteriors". Segons l'associació, el descens previst dels ingressos a Barcelona es mantindrà durant el primer trimestre de 2018 a taxes del 10,0% en els hotels, del 6,8% el lloguer de cotxes i del 3,5% en el transport de passatgers.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.