directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 6 de novembre de 2026 15:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dimarts, 5 de desembre de 2017 17:02 h

Detenen un individu quan acabava d'endur-se d'una estrebada la bossa d'una dona gran a Abrera

Els agents dels Mossos d'Esquadra van poder retornar els bens sostrets a la víctima

ACN Abrera.-Un home de nacionalitat marroquina, de 28 anys i veí d'Esparreguera (Baix Llobregat), va ser detingut el diumenge 3 de desembre pels Mossos d'Esquadra com a presumpte autor d'un robatori amb violència i intimidació a Abrera (Baix Llobregat). Els fets van tenir lloc cap a les 21.00 h del mateix dia quan un home es va endur d'una estrebada la bossa de mà d'una dona de 73 anys al bell mig del carrer. Un cop informades del robatori violent, patrulles dels Mossos van començar a buscar l'autor del robatori per la zona. Poc després, segons el relat policial, van localitzar un home que coincidia plenament amb la descripció facilitada pels testimonis.

L'individu era en una parada de bus propera al lloc del robatori. Els agents el van identificar i escorcollar i li van trobar a sobre diners en metàl·lic. Segons la policia eren els que portava la víctima dins la bossa sostreta. Per això el van detenir acusat d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. Els Mossos van tornar els diners a la dona. L'arrestat va passar a disposició judicial i el jutge en funcions de guàrdia en va decretar la llibertat amb càrrecs.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.