directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 28 d'octubre de 2026 02:29 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 14 de desembre de 2017 08:11 h

ERC desembarcarà a la presó d’Estremera l’últim dia de campanya

Rovira i una vintena dels primers candidats per Barcelona, Girona, Tarragona i Lleida, faran un acte al matí a pocs metres d’on està pres Junqueras

ACN Barcelona.-Esquerra Republicana dedicarà l’últim dia de campanya electoral al seu cap de llista, Oriol Junqueras, que segueix a la presó i no ha pogut participar dels mítings aquests quinze dies. Si l’acte final se celebrarà a Sant Vicenç dels Horts, localitat de residència de Junqueras i d’on va ser alcalde, unes hores abans, els republicans desembarcaran a pocs metres del recinte penitenciari d’Estremera on està el seu cap de llista. L’acte del matí portarà fins a Estremera la número dos de la llista, Marta Rovira, els 15 primers candidats de la llista per Barcelona i els 3 primers de Tarragona, Lleida i Girona, tret de Carme Forcadell, que té activitat al Parlament, i de Meritxell Serret i Antoni Comín que segueixen a Brussel·les. També hi aniran diputats al Congrés i senadors d’ERC. L’acte a pocs metres de la presó pretén ser un punt simbòlic per denunciar el fet que el cap de llista dels republicans continuï en presó provisional de manera que consideren injusta.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.