directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 5 de novembre de 2026 11:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 16 de desembre de 2017 20:59 h

Sánchez diu que l'independentisme és "el Brexit de Catalunya" i Iceta reivindica Europa com "antídot" al nacionalisme

El secretari general del PSOE i el candidat del PSC enalteixen els valors de l'europeisme en un acte amb les joventuts del partit

ACN Barcelona.-El secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, ha alertat que l'independentisme és "el brexit de Catalunya" i el candidat del PSC, Miquel Iceta, ha presentat Europa com l'"antídot" al nacionalisme "petit". En una acte amb la Joventut Socialista de Catalunya (JSC), tots dos han defensat els valors de l'europeisme i l'han contraposat a allò que representa l'independentisme. Així, Sánchez ha dit que el contrari a la independència "no és l'unionisme" sinó l'europeisme i ha afegit que mentre Europa "borra fronteres" els independentistes en volen crear de noves. El secretari general del PSOE ha destacat també la importància dels joves per aturar aquest 'Brexit' posant com a exemple els joves que al Regne Unit es van manifestar en contra de sortir d'Europa. De la seva banda, Iceta ha criticat el "component insolidari" de l'independentisme i ha considerat un "gravíssim error" voler crear unitats "aïllades".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.