directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 5 de novembre de 2026 03:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Osona doble fletxa Dilluns, 18 de desembre de 2017 13:32 h

Rupit enderrocarà el pont dels tres ulls i en construirà un de nou amb un pressupost de 207.000 euros

El projecte de la Diputació també preveu la construcció d'un camí provisional, un gual sobre la riera i la retirada de terra sedimentada de la llera per millorar la capacitat hidràulica

ACN Rupit.-Rupit (Osona) enderrocarà el pont dels tres ulls que hi ha sobre la riera, a l'inici del poble, i en construirà un altre d'acord amb els paràmetres de seguretat i la normativa vigent. L'actual pont havia esgotat la vida útil, no disposava de capacitat suficient per evacuar el cabal corresponent i també calia preservar el replà sobre el qual es recolza la infraestructura actual. El projecte de construcció d'un nou pont i l'enderroc de l'actual està dirigit per la Diputació de Barcelona, amb un pressupost estimat de 207.252 euros. El projecte també preveu la construcció d'un camí provisional d'accés i l'execució d'un gual sobre la riera amb tubs de desguàs, l'esbrossada i l'excavació i retirada de les terres sedimentades a la llera per millorar la capacitat hidràulica.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.