directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 23:58 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 18 de desembre de 2017 17:33 h

12 compositors participen a la segona edició del cicle 'Off Liceu – diàlegs musicals'

La tria té l'objectiu de reflectir diferents estils i mostrar una visió "polièdrica" de la realitat musical actual

ACN Barcelona.-Una dotzena de compositors prendran part durant quatre nits de la segona edició del cicle 'Off Liceu – diàlegs musicals', que se celebrarà al Foyer del Gran Teatre del Liceu entre el 9 de febrer i l'1 de juny del 2018. Els responsables de la iniciativa indiquen que l'objectiu és anar "un pas més enllà" del format de concert tradicional i facilitar l'acostament entre els autors, els intèrprets i el públic per normalitzar la presència de la música d'avui. La selecció de les peces, que té la veu com a nexe en comú, s'ha triat amb la idea de reflectir diferents estils i creadors, que s'acompanyaran de conjunts vocals i instrumentals i que s'oferiran sempre en format de cambra, per mostrar una visió "polièdrica" de la realitat musical actual.

Així, Oriol Cruixent, Pedro Pardo i Carles de Castellarnau actuaran el 9 de febrer. Osias Wilenski, Benet Casablancas i Antoni Ros Marbà ho faran el 23 de febrer. Núria Núñez, Martí Carreras i Carles Pedragosa oferiran les seves composicions el 13 d'abril. I Tomás Peire, Núria Giménez i Arnau Tordera tancaran el certamen l'1 de juny.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.