directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 5 de novembre de 2026 04:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimecres, 20 de desembre de 2017 14:32 h

El Pare Noel i els elfs arriben fent ràpel a l'Hospital de la Vall d'Hebron per portar regals i il·lusió als infants

L'aparició, des de la quinzena planta de l'edifici, ha engrescat els nens i nenes i professionals sanitaris que els esperaven

ACN Barcelona.-El Pare Noel i tres elfs han arribat aquest dimecres al matí a l'Hospital Maternoinfantil de la Vall d'Hebron per portar regals a les nenes i nens que s'hi troben ingressats. Aquest any, el Pare Noel i els seus acompanyants han aparegut fent ràpel des de la quinze planta de l'edifici; una arribada original que ha engrescat els infants, famílies i professionals sanitaris que els esperaven a baix, a la coneguda com a 'plaça Messi', o que han seguit el descens des de les finestres. "Ja que estem aquí aquests dies, ens fa moltíssima il·lusió que ens pugui venir a veure el Pare Noel", ha assenyalat la mare de l'Anna, una de les nenes que ha rebut la 'màgica' visita.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.