directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 5 de novembre de 2026 01:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 22 de desembre de 2017 00:11 h

Arrimadas: "Se sabia que el procés no tenia futur i ha quedat més clar que no representa un futur per a tots els catalans"

La candidata de Cs, Inés Arrimadas, assegura que seguirà lluitant ''per la convivència, el sentit comú i una Catalunya per a tots''

ACN Barcelona.-La candidata de Cs, Inés Arrimadas, ha celebrat aquest dijous a la nit la victòria a les eleccions al Parlament i davant dels simpatitzants que s'han desplaçat fins a l'Avinguda Maria Cristina, ha agraït els més d'1.100.000 vots que ha tingut el partit taronja. ''Per primera vegada, a Catalunya, ha guanyat un partit constitucionalista'' ha manifestat Arrimadas, que ha afegit que ''ja se sabia que el procés no tenia futur'' i que amb els resultats ''ha quedat més clar que no representa un futur per a tots els catalans''. Arrimadas ha criticat els partits que, a més de ''saltar-se les lleis'' han mantingut 40 anys una llei electoral que dona més escons a qui té menys vots. Ha assegurat que seguirà lluitant per ''la convivència, el sentit comú i una Catalunya per a tots els catalans''.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.