Cs guanya a la circumscripció de Barcelona amb el 26,43% de vots i 24 escons, amb el 99% escrutat
ERC és segona força amb 18 escons, JxCat és tercera amb 17, el PSC obté 13, CatComú-Podem es queda amb 7, i la CUP i el PPC amb 3
ACN Barcelona.-Cs guanya les eleccions a la circumscripció de Barcelona amb un 99% dels vots escrutats. Ho fa amb el 26,43% de les paperetes, 856.382, que li donen dret a 24 escons. Com a segona força se situa ERC. La llista liderada per Oriol Junqueras aconsegueix 18 diputats amb 669.108 vots, el 20,65% del total. En tercera posició hi ha JxCat, amb 17 diputats i 615.201 vots, el 18,99%. El PSC queda en quarta posició amb 13 diputats i 491.201 sufragis, el 15,16% del total. El segueix CatComú-Podem amb 7 parlamentaris i 272.632 vots, el 8,41%. La CUP obté 3 diputats i 141.363 vots, el 4,36% del total. El PPC és l'última formació que entra al Parlament amb 3 parlamentaris i 140.786 sufragis, el que representa el 4,35%.
Per Ciutadans entraran al Parlament Inés Arrimadas, Carlos Carrizosa, José María Espejo-Saavedra, Fernando de Páramo, Sonia Sierra, Nacho Martín Blanco, Joan García, Marina Bravo, David Mejía, Noemí De la Calle, Antonio Espinosa, Susana Beltrán, Laura Vilchez, María Luz Guilarte, Martín Eusebio Barra, Blanca Victoria Navarro, José María Cano, Sergio Sanz, Carmen de Rivera, Elisabeth Valencia, María Francisca Valle, Munia Fernández-Jordán, Dimas Gragera Velaz i Manuel Rodríguez. Els diputats d'ERC escollits són Oriol Junqueras, Marta Rovira, Raül Romeva, Carme Forcadell, Carles Mundó, Alba Vergés, Antoni Comín, Jenn Díaz, Rubén Wagensberg, Najat Driouech Ben Moussa, Josep Maria Jové, Eva Baró, Ernest Maragall, Rut Ribas, Antoni Castellà, Adriana Delgado, Jordi Albert i Mònica Palacín. Els escollits de JxCAT a Barcelona són Carles Puigdemont, Jordi Sànchez, Clara Ponsatí, Jordi Turull, Laura Borràs, Josep Rull, Lluís Puig, Eduard Pujol, Aurora Madaula, Elsa Artadi, Joaquim Torra, Lluís Font, Josep Riera, Anna Tarrés, M. Isabel Ferrer, Francesc De Dalmases i Josep Costa.Per part del PSC entrarien Miquel Iceta, Eva Granados, Ramon Espadaler, Beatriz Silva, Ferran Pedret, Alícia Romero, Jordi Terrades, Assumpta Escarp, David Pérez, Esther Niubó, Pol Gibert, Marta Moreta i Raúl Moreno. Els parlamentaris de CatComú-Podem serien Xavier Domènech, Elisenda Alamany, Jèssica Albiach, Marta Ribas, Joan Josep Nuet, Susana Segovia i David Cid. Per la CUP entren Carles Riera, Maria Sirvent i Vidal Aragonés.Els populars elegits són Xavier García Albiol, Andrea Levy i Santi Rodríguez. Els resultats a les principals ciutats de la demarcacióCs ha guanyat a les ciutats més poblades de la demarcació. En alguns casos ja ho havia fet l'any 2015, com a L'Hospitalet, però en la majoria ha obtingut la victòria per primer cop, com a Barcelona, Badalona, Terrassa, Sabadell i Mataró. També ha estat primera força a capitals de comarca com Granollers i Vilanova i la Geltrú, i en municipis importants com Cornellà de Llobregat.En canvi, Junts per Catalunya ha guanyat a Manresa, Vic, Igualada, Berga i Vilafranca del Penedès. ERC queda com a segona força en la majoria de municipis, tant en els que ha guanyat Cs com també en els que la victòria ha estat per a la candidatura de Carles Puigdemont. És el cas de Barcelona, Badalona, Terrassa, Sabadell, Manresa, Vic o Igualada, per exemple. El PSC és la segona opció a l'Hospitalet i a Cornellà. En aquest últim municipi fa dos anys encara havia guanyat.






