directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 23:37 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Tarragonès doble fletxa Diumenge, 24 de desembre de 2017 14:14 h

A presó el presumpte autor de 13 robatoris amb força en establiments de Salou

Utilitzava tapes de clavegueram o pedres de grans dimensions per trencar els aparadors de les botigues

ACN Salou.-Un home de 24 anys ha ingressat a presó després de ser detingut pels Mossos d'Esquadra com a presumpte autor de 13 robatoris amb força a establiments a Salou (Tarragonès). Els agents el van detenir dilluns després d'una investigació per una sèrie de robatoris amb força comesos amb el mateix 'modus operandi' entre el 6 i el 16 de desembre al centre del municipi. L'home utilitzava pedres de grans dimensions, tapes de clavegueram o les bases de para-sols de locals propers per trencar els aparadors i robar els diners de la caixa enregistradora o objectes fàcils de col·locar al mercat negre. L'arrestat acumula quatre antecedents policials, tres dels quals són per detencions en els darrers dos mesos.

La investigació es va iniciar arran d'un robatori amb força que va tenir lloc durant la matinada del 6 de novembre en un establiment comercial del carrer València de Salou. En aquest cas, l'autor del robatori va utilitzar una pedra de grans dimensions per trencar l'aparador, accedir a l'interior del local i sostreure la caixa enregistradora i diverses ampolles de licor. D'altra banda, l'individu va ser detingut 'in fraganti' dues vegades, primer per la Policia Local de Salou el 4 de desembre, i pels Mossos d'Esquadra sis dies després, el 10 de desembre.Els agents van recuperar gènere d'alguna de les botigues on s'havien comès els robatoris i també indicis que el vinculaven amb l'autoria en un escorcoll que es va practicar dimarts al domicili de l'arrestat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.