directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 17:19 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 28 de desembre de 2017 23:41 h

Els tractes de Rivera i Rajoy, la T-10, el Parlament i el viatge de Seat a la Xina

'El País' titula: "Los separatistas se unen para volver a controlar la Mesa del Parlament"

ACN Barcelona.-Titulars diversos als diaris d'aquest divendres. 'El País': "Los separatistas se unen para volver a controlar la Mesa del Parlament". 'El Periódico': "Rivera apuja el preu del seu suport a Rajoy". 'El Punt Avui': "La T-10 s'enfila fins als 10,20 euros". 'La Razón': "Rajoy se centra en la Economía y no hará cambios en su equipo". 'Ara': "Seat fabricarà un cotxe elèctric a la Xina". 'ABC': "Rajoy y Rivera, obligados a entenderse". 'El Mundo': "El clan Pujol blanqueó dos millones con helicópteros del Govern". I 'La Vanguardia': "Ciutadans dona suport a l'estratègia catalana de Rajoy".

A Girona, 'El Punt Avui' titula: "Control ciutadà dels escombriaires via GPS". I a 'Diari de Girona': "Un nou cas de legionel·losi a Figueres eleva a 21 els afectats a la província".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.