directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 04:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 30 de desembre de 2017 13:16 h

JxCat descarta que Junqueras sigui president: "No investir Puigdemont implicaria acceptar el marc mental del 155"

"Em semblaria deshonest canviar el nostre discurs una setmana després de les eleccions", ha afirmat Elsa Artadi

ACN Barcelona.-La cap de campanya de Junts per Catalunya (JxCat) i número 10 per Barcelona, Elsa Artadi, ha descartat aquest dissabte que el líder d'ERC Oriol Junqueras sigui president i no contempla cap altra possibilitat que fer president a Carles Puigdemont. "Pensar en qualsevol altra opció és entrar en el marc mental del 155, en què Rajoy pot canviar el president", ha sentenciat Artadi als micròfons del Via Lliure de Rac1. "De president de la Generalitat ja en tenim. El resultat de les eleccions és molt clar. Em semblaria deshonest canviar el nostre discurs una setmana després de les eleccions", ha continuat la cap de campanya de JxCat, que ha insistit: "La nostra proposta passa perquè continuï Puigdemont i que el vicepresident també es mantingui en el càrrec. No tenim voluntat de proposar ningú més que Junqueras com a vicepresident". Sobre la complexitat d'una investidura de Puigdemont, Artadi ha subratllat que "el reglament dona marge per investir el president de diverses maneres".

"Un president governant per Skype? La nostra voluntat és que governi des del Palau", ha puntualitzat la número 10 per Barcelona de Junts per Catalunya, davant els rumors i l'escepticisme per la presència de Puigdemont a Brussel·les. Sobre les possibles novetats judicials respecte a Junqueras, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, Artadi s'ha mostrat esperançada. "Les decisions dels jutges els dies 4 i 11 són molt importants a nivell polític i humà. Haurem d'estar pendents", ha conclòs la cap de campanya de Junts per Catalunya.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.