directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 20:58 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Osona doble fletxa Diumenge, 31 de desembre de 2017 11:11 h

Dos morts en un xoc múltiple amb cinc vehicles implicats a la C-37 a Torelló

El sinistre va passar anit a l'Eix Vic-Olot i s'hi van veure involucrats quatre cotxes i un camió que transportava porcs

ACN Torelló.-Dues persones van perdre la vida anit en un xoc múltiple amb cinc vehicles implicats a la C-37 a Torelló (Osona), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). L'avís del sinistre es va rebre a les 23.26 hores d'aquest dissabte al quilòmetre 155 de l'Eix Vic-Olot. Segons les primeres informacions, s'hauria produït una col·lisió frontal entre dos turismes i, de retruc, en l'accident s'hi haurien vist involucrats dos cotxes més i un camió que transportava porcs. Com a conseqüència de la topada, van resultar morts els conductors de dos dels turismes involucrats. Es tracta de N. C. G., de 66 anys i veí de Sant Jaume de Llierca, i de K. T. L., de 23 anys i veí d'Olot. A més, en el sinistre hi va haver una persona ferida crítica, traslladada a l'Hospital de la Vall d'Hebron, una persona ferida menys greu i dues més ferides lleus, que van ser traslladades a l'Hospital de Vic. Arran de la incidència, es van activar cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i cinc ambulàncies del SEM.

Quant a l'afectació viària, la circulació es va tallar en el tram de l’accident fins a les 04.03 h aproximadament, quan la via es va reobrir.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.