directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 12:21 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Diumenge, 31 de desembre de 2017 14:14 h

L'amo del supermercat de Terrassa que ha venut el segon premi de la Grossa de Cap d'Any creu que ha estat "repartit"

A falta de confirmació, Jaume Talló creu que ha venut un talonari sencer del 64773, repartint així uns 650.000 euros

ACN Barcelona.-El propietari del supermercat Talló de Terrassa, establiment on s'ha venut part del segon premi de la Grossa de Cap d'Any 2017, creu que ha quedat "molt repartit" i que la majoria de compradors són veïns de la zona o treballadors d'empreses properes. En declaracions a l'ACN, Jaume Talló, creu que ha venut un talonari sencer –de 20 butlletes-, del 64773, premiat amb 32.500 euros per butlleta. Si això es confirmés, hauria repartit 650.000 euros en el sorteig. L'establiment agraciat es troba just davant del Mercat del Triomf, al barri de Sant Pere de Terrassa, i es dona el cas que Talló és el president de l'Associació Eix Comercial Sant Pere. Està convençut que el fet d'haver estat agraciats amb la sort serà un "bon reclam" perquè més gent s'hi acosti als comerços del veïnat egarenc.

L'amo del supermercat Talló ha hagut de sortir de casa i acostar-se a l'establiment –tancat avui per ser diumenge-, davant l'expectació aixecada una vegada s'ha sabut que havia venut part del segon premi de la Grossa. L'ampolla de cava no ha faltat però no ha parlat directament amb persones agraciades en el sorteig perquè, bé no s'hi han acostat o bé no han dit que els ha tocat la loteria. "Segur que el premi ha estat molt repartit, i tot s'ha venut de manera presencial", ha assenyalat a l'ACN. "També ens han comprat talonaris sencers, però seria molta casualitat que una sola persona s'hagi fet amb totes les butlletes", assenyala. "Com a molt, alguna empresa que hagi comprat el talonari i ho hagi repartit entre els treballadors", ha explicat.A banda de Terrassa, el segon premi de la Grossa de Cap d'Any, el 64773, ha estat molt repartit, ja que s'ha venut també a Martorell (Baix Llobregat), l'Ametlla del Vallès, Barcelona i Vic. Està dotat amb 32.500 euros, és a dir, 6.500 euros per cada euro jugat. Pel que fa a les aproximacions, els bitllets que tinguin els números anterior i posterior al premiat rebran 325 euros, és a dir, 65 per cada euro jugat. Els qui hagin encertat les quatre darreres xifres, rebran 30 euros per euro apostat, 150 en total. Les tres darreres xifres es premien amb 100 euros per bitllet i les centenes, amb 25. Els bitllets amb les dues darreres xifres iguals rebran 10 euros, 2 per cada euro apostat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.