directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 10:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dimarts, 2 de gener de 2018 10:36 h

Una espurna en una torre elèctrica o residus urbans s'apunten com a possibles causes de l'incendi de Castelldefels

Els Agents Rurals examinen aquest matí la zona on es van iniciar les flames

ACN Castelldefels.-L'incendi forestal que es va declarar aquest dilluns al vespre a la urbanització del Poal de Castelldefels podria haver estat causat per una espurna al costat d'una torre elèctrica o també per residus urbans, d'acord amb les hipòtesis amb les quals treballen sobre la zona els Agents Rurals. Aquest dimarts al matí, els agents treballen en una zona molt delimitada al voltant de la torre elèctrica, situada prop del carrer Antoni Gaudí, on també hi ha diversos habitatges que tot i les flames no van haver de ser desallotjats. El foc va començar al voltant de les vuit del vespre i en aquell moment bufava un fort vent calent a la zona que va contribuir a la propagació de les flames. Finalment, els Bombers de la Generalitat han donat per controlat l'incendi a primera hora del matí, tot i que quatre dotacions continuen remullant la zona.

Arran de l'incendi, Protecció Civil de la Generalitat va posar en prealerta el pla especial d’emergències per incendis forestals de Catalunya (INFOCAT). Aquest matí, però, la prealerta ja ha quedat desactivada.Prèviament, l'incendi havia obligat a desallotjar preventivament dues persones d'una masia aïllada pel fum i provocat talls de llum a 6.000 abonats de les urbanitzacions del Poal, Bellamar i el Baixador per garantir la seguretat en l'extinció. Així mateix, els afectats també han recuperat el subministrament.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.