directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 20:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimarts, 2 de gener de 2018 17:06 h

El PPC acusa Colau de ser un "llast" per a Barcelona durant el 2017 i denuncia un pacte amb l'independentisme

Fernández Díaz subratlla que l'alcaldessa no és exigent amb la Generalitat a canvi que Trias li aprovi els pressupostos

ACN Barcelona.-El líder del PPC a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha acusat aquest dimarts l'alcaldessa, Ada Colau, de ser un "llast" per a la ciutat durant el 2017, i ha denunciat un pacte amb l'independentisme que es mantindrà també durant el 2018. Segons ell, hi ha un acord de col·laboració de forma que Colau no és exigent amb la Generalitat a canvi que Xavier Trias li aprovi els pressupostos. "Colau converteix Barcelona en la seva comuna, tal i com demostra la concessió de subvencions o el suport a projectes marcats per un perfil ideològic afí al seu govern", ha conclòs.

Fernández Díaz ha fet balanç del 2017 i ha dibuixat tres aspectes negatius per a la ciutat: l'atemptat terrorista, les conseqüències econòmiques i de convivència del procés independentista però també la pròpia gestió de Colau. Una gestió, ha continuat, que ha estat un "llast" per a Barcelona.El popular ha lamentat que l'alcaldessa no hagi estat exigent amb la Generalitat i li ha demanat que deixi enrere la seva actitud "submisa de renúncia" en matèria de finançament, inversions o els serveis que li pertoquen als barcelonins. Ha parlat d'un pacte de col·laboració amb l'independentisme que es demostra amb aquesta actitud de "renúncia" de Colau, d'una banda, i amb el vot del PDeCAT per aprovar inicialment els pressupostos del 2018. "Colau ha estat cooperadora necessària de l'independentisme, posant l'Ajuntament al seu servei i convertint-lo en un casal independentista pel que fa a gesticulació i simbologia", s'ha queixat.També ha aprofitat per carregar contra el pla d'habitatge aprovat amb el suport de Cs, amb un número inferior de pisos socials dels que havia promès, ha dit, alhora que els lloguers segueixen pujant i els desnonaments estan lluny de desaparèixer. En aquest balanç, el popular també s'ha queixat d'un increment de la sensació d'inseguretat i de l'incivisme. En aquest punt s'ha referit a les ocupacions i també als manters. Fernández Díaz ha reiterat també les seves crítiques per la pujada dels preus del transport públic i del rebut de l'aigua.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.