directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 22:56 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 2 de gener de 2018 17:32 h

Carrizosa diu que Cs "no ha tirat la tovallola" per formar govern si no hi ha acord de les forces independentistes

El número dos de Cs diu que ni Puigdemont ni Junqueras "no semblen molt disposats" a respectar les lleis

ACN Barcelona.-El número dos de Cs, Carlos Carrizosa, ha assegurat que la seva formació "no ha tirat la tovallola" per formar govern si no hi ha acord de les forces independentistes. En declaracions a La Sexta, Carrizosa ha reconegut que és "molt complicat" formar govern i ha afegit que primer caldrà veure si JxCat i ERC es posen d'acord entre ells i, posteriorment, amb la CUP. "És un esperar i veure", ha afirmat. En ser preguntat si preferia un president de JxCAT o un d'ERC, ha contestat que preferiria Inés Arrimadas com a presidenta i ha afegit que en tot cas sigui qui sigui el president el que ha de fer és "respectar les lleis". En aquest sentit, ha valorat que ni el "fugit" Carles Puigdemont ni Oriol Junqueras "no semblen molt disposats" a fer-ho.

Sobre Puigdemont, ha valorat que "no sembla el millor exemple de respecte a les lleis" i sobre Junqueras ha mencionat que la justícia "ha dit que hi ha risc de reiteració delictiva". "Cap dels dos presenta a priori gaires garanties de respectar les lleis", ha declarat. Amb tot, ha afirmat que la investidura es presenta "complicada" per la composició del Parlament resultant del 21-D.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.