directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 07:48 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 2 de gener de 2018 19:55 h

Jordi Sànchez: "Qui té un problema és Rajoy perquè aquest 2018 la llibertat de Catalunya serà imparable"

El número dos de JxCat publica un missatge a Twitter des de la presó on es mostra optimista malgrat les inhabilitacions i sancions, els empresonaments i l'"exili"

ACN Barcelona.-El número dos de JxCat, Jordi Sànchez, ha publicat un missatge a Twitter des del compte @Jordialapreso, on es mostra optimista de cara a l'any nou. "Tenim inhabilitacions i tenim sancions, tenim presó i exili, però qui té un problema és Mariano Rajoy perquè aquest 2018 la llibertat de Catalunya serà imparable", ha escrit Sànchez, empresonat des de fa dos mesos i mig. Tant l'expresident de l'ANC com el conseller destituït Quim Forn, i el president d'Òmnium, Jordi Cuixart, declararan de nou l'11 de gener al Tribunal Suprem. Aquest dijous ho fa el vicepresident destituït, Oriol Junqueras.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.