directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 09:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dissabte, 6 de gener de 2018 23:32 h

Alejandro Palomas rep el 74è Premi Nadal amb la novel·la 'Un amor'

L'obra s'endinsa en l'univers d'una família unida i desunida pels secrets

ACN Barcelona.-L'escriptor Alejandro Palomas (Barcelona, 1967) s'ha fet aquesta nit amb el 74è Premi Nadal per la novel·la 'Un amor'. L'autor, guanyador l'any 2016 del Premi de Literatura Infantil i Juvenil del Ministeri de Cultura, es torna a endinsar literàriament en una història familiar després de les celebrades 'Una mare' (Columna), 'Un fill' (Bridge) o 'Un gos' (Columna). La novel·la està protagonitzada per l'Amàlia, una dona que supera els 70 anys i que viu amb l'objectiu de vetllar pels seus fills. El dia abans que se celebri el casament de la seva filla mitjana, l'Emma, una funesta coincidència cau com una bomba en el mapa familiar i ho desequilibra tot. 'Un amor' és una història d'una família unida i, alhora, desunida pels secrets i per la necessitat dels seus membres de sentir-se pròxims els uns als altres. El premi, dotat amb 18.000 euros, s'ha donat a conèixer en la tradicional vetllada literària de Reis a l'Hotel Palace de Barcelona.

La novel·la guanyadora l'edició passada va ser 'Media vida' de Care Santos. L'obra guanyadora, presentada amb el títol d''Un país con tu nombre' i amb el pseudònim de Mara Salvador, s'ha imposat entre les 322 que optaven al premi.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.