directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 08:58 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Tarragonès doble fletxa Dilluns, 8 de gener de 2018 12:55 h

Multen membres del CDR de Salou per pintades al mobiliari i per penjar llaços grocs a la tanca d’un institut

La Policia Local ha imposat set sancions de 100 euros per l’incompliment de l’ordenança de civisme

ACN Salou.-La Policia Local de Salou (Tarragonès) ha multat set membres del CDR de Salou amb sancions de 100 euros per realitzar pintades al mobiliari urbà i per penjar llaços grocs a la tanca de l’Institut Marta Mata de la població. Segons han explicat fonts municipals, les sancions es van tramitar aquest diumenge després d’enxampar aquestes persones incomplint l’ordenança de civisme. Per la seva banda, els membres del CDR han denunciat a través de les xarxes socials que la policia havia aixecat acta i imposat multes “per penjar llaços grocs”. “No s’ha malmès cap equipament i el color groc no està prohibit”, han expressat des del compte de l’organització.

L’article 15.12 del capítol III de l’Ordenança de Civisme i convivència ciutadana de l’Ajuntament de Salou prohibeix “fer grafits, pintades, col·locació de pancartes, cartells o fulletons, així com altres conductes d’embrutiment del patrimoni públic i\/o privat que provoquin una degradació visual de l’entorn”. Aquestes conductes, que són constitutives d’una “infracció lleu”, comporten una multa de 100 euros, segons la normativa.L’alcalde de Salou, Pere Granados, es va presentar a les eleccions municipals del 2015 com a candidat de la coalició formada per Convergència Democràtica de Catalunya (CDC) i Formació Unitat per Salou (FUPS). Actualment, manté un pacte de govern amb el PSC. Precisament, el regidor de Seguretat Ciutadana i responsable de la Policia Local és David González, del grup municipal socialista.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.