directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 07:11 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 9 de gener de 2018 12:28 h

Rebuig a la violència masclista al País Valencià per la mort d'una jove en accident de trànsit provocat per l'exparella

Concentracions a les portes de les principals institucions després que la investigació hagi confirmat que la dona va ser forçada a entrar al cotxe el passat 23 de desembre

ACN València.-Les institucions valencianes s'han concentrat aquest dimarts en rebuig a la violència masclista i en record a la jove de 20 anys que va morir el passat 23 de desembre a Benicàssim (Plana Alta) en un accident de trànsit provocat per la seva exparella, que conduïa el vehicle i que també va resultar mort al sinistre. La investigació policial ha confirmat que la víctima va ser introduïda per la força al vehicle, que l'agressor va estavellar contra una benzinera. La noia havia denunciat l'exparella, que tenia una ordre d'allunyament interposada. Les concentracions en repulsa a la vuitena víctima de violència masclista al País Valencià durant 2017 s'han produït a les portes de la Generalitat Valenciana, les Corts Valencianes i l'Ajuntament de Vila-real, municipi on residia la víctima. El consistori d'aquest municipi ha decretat tres dies de dol.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.