directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 05:17 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Dimecres, 10 de gener de 2018 10:36 h

L'alcalde de Gimenells diu que li fa "fàstic" veure la gent que va anar a votar l'1-O

Dante Pérez va publicar el missatge a les xarxes socials durant l'emissió aquest dimarts a TV3 del documental sobre el referèndum

ACN Lleida.-L'alcalde de Gimenells i el Pla de la Font (Segrià), Dante Pérez, va afirmar aquest dimarts a través d'una publicació a Twitter sentir "fàstic" pel fet de veure la gent que va anar a votar en el referèndum de l'1-O. En concret i coincidint amb l'emissió a TV3 del documental '1-O', Pérez va escriure: "Fàstic de veure a TV3 a tota aquesta gent orgullosa de robar a 40 milions d'espanyols el seu dret a decidir sobre la sobirania nacional". Cal recordar que Dante Pérez va anar de número dos a la candidatura del PPC per Lleida en les eleccions del 21-D –en què la formació no va obtenir cap escó a la demarcació-, després d'haver abandonat setmanes abans el PSC per la incorporació a les llistes socialistes d'antics militants d'Unió. Ara, els grups del PSC i del PDeCAT a l'Ajuntament de Gimenells i el Pla de la Font preparen la presentació d'una moció de censura per fer fora Pérez de l'alcaldia de la localitat. La setmana passada, Pérez també va aprofitar un mural dedicat a 'la Marató' pintat a l'escola de la població per acusar TV3 de "sectària i partidista".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.