directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 05:16 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 10 de gener de 2018 14:36 h

El fiscal general de l'Estat i el cap dels Mossos es reuneixen a Madrid

La trobada s'emmarca dins "la normalitat institucional" i serveix per tractar aspectes relacionats amb les funcions dels Mossos com a policia judicial

ACN Madrid.-El fiscal general de l'Estat, Julián Sánchez Melgar, (nomenat fa poques setmanes després de la mort de José Manuel Maza) s'ha reunit aquest dimecres a Madrid amb el cap dels Mossos d'Esquadra, el comissari Ferran López, nomenat pel govern espanyol a través del 155 en el lloc del major del cos, Josep Lluís Trapero. Aquesta és la primera reunió que mantenen tots dos i ha durat prop d'una hora. Des de la Fiscalia General de l'Estat han explicat que la reunió s'emmarca dins la "normalitat institucional" i que ha servit per tractar qüestions relatives a les funcions dels Mossos d'Esquadra com a policia judicial a les ordres dels jutges i fiscals. A la trobada també hi ha assistit el tinent fiscal del Tribunal Suprem, Luis Navajas, el fiscal en cap de la Secretaria Tècnica, José Miguel de la Rosa, i el fiscal en cap de la Unitat de Suport, Francisco Moreno.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.