directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 04:27 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 10 de gener de 2018 19:28 h

CaixaBank col·loca 1.000 milions d'euros en deute sènior amb una demanda superior a 2.200 milions

La injecció servirà per cobrir pròxims venciments de deute d'aquest tipus

ACN Barcelona.-CaixaBank ha anunciat la col·locació de 1.000 milions d'euros en deute sènior amb una demanda superior als 2.200 milions. Aquesta emissió, amb un venciment a cinc anys i tres mesos, reforça la liquiditat de l'entitat, que a 30 de setembre del 2017 ascendia a 71.581 milions d'euros, segons indiquen els seus responsables. Després d'obrir el mercat de bons a Espanya la setmana passada amb un doble tram en cèdules hipotecàries, CaixaBank s'ha convertit en el primer emissor estatal l'any 2018 que emet deute sènior preferent. El preu s'ha fixat en 48 punts bàsics sobre el midswap i el cupó ha quedat establert en el 0,75%. Es tracta d'un nou mínim en el mercat sènior espanyol dels darrers anys i en la corba sènior de CaixaBank, afirmen les mateixes fonts. En l'última emissió, el maig de l'any passat, el preu va ser de 68 punts bàsics sobre el midswap.

Segons s'indica des de l'entitat, CaixaBank ha aprofitat les bones condicions del mercat per realitzar aquesta emissió de deute sènior que cobrirà pròxims venciments i que comptarà amb la qualificació de Baa2, BBB, BBB i AL de les agències Moody 's, Standard & Poor's, Fitch i DBRS, respectivament.La demanda ha estat en un 82% d'inversors internacionals. L'elevat volum i qualitat dels inversors ha permès a l'emissor reduir el preu en 12 punts bàsics des del nivell de partida situat a midswap + 60 punts bàsics.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.