directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 04:25 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 10 de gener de 2018 23:47 h

Els plans de Puigdemont per ser investit un altre cop president de la Generalitat

'La Vanguardia' alerta: "Els lletrats descartaran una investidura a distància"

ACN Barcelona.-Titulars diversos als diaris d'aquest dijous. 'El País': "Puigdemont exige violar otra vez la ley para ser investido". 'El Periódico': "El pacte de JxCat i ERC s'encalla per Puigdemont". 'El Punt Avui': "Acord per intentar la investidura de Puigdemont". 'La Razón': "El Gobierno apelará in extremis al 155 para evitar un president a distancia". 'Ara': "JxCat i ERC exploren una investidura per delegació". 'ABC': "Los padres de la Constitución dicen no al PSOE". 'El Mundo': "Junqueras considera ilegal que se pueda ser 'president' a distancia". I 'La Vanguardia': "Els lletrats descartaran una investidura a distància".

A Girona, 'El Punt Avui' repeteix portada: "Acord per intentar la investidura de Puigdemont". I a 'Diari de Girona': "El Patronat de Turisme tem un descens del mercat espanyol el 2018".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.