directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 03:42 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 11 de gener de 2018 14:07 h

Lloveras assegura que no s'ha plantejat deixar la presidència de l'AMI: "No sóc persona d'abandonar els projectes a mitges"

Un grup de treball definirà les properes accions de l'entitat municipalista en base els resultats del 21-D

ACN Alella.-Neus Lloveras, que ahir dimecres va anunciar que no optarà a la reelecció de l'alcaldia de Vilanova i la Geltrú i que renunciarà a ser diputada en cas que corri la llista de JxCat, ha assegurat aquest matí que en cap cas s'ha plantejat deixar la presidència de l'AMI en aquests moments. Lloveras ha afegit que "no es persona d'abandonar els projectes a mitges" i que d'aquí al final del seu mandat treballarà per definir els nous objectius de l'AMI després del 21-D. "Tinc l'obligació de portar una proposta a la propera assemblea per tancar aquest cicle", ha puntualitzat. Uns objectius que definirà un grup de treball que presentarà les seves conclusions a la propera assemblea de l'AMI el mes de març. Lloveras ha assegurat que la majoria independentista del 21-D ha ratificat els objectius fundacionals de l'AMI i que ara cal definir les accions de futur a dur a terme adaptant-les al nou context polític.

l'AMI celebrada aquest dijous a Alella (Maresme), Neus Lloveras ha confirmat que deixarà la política al final de l'actual mandat a l'alcaldia de Vilanova i la Geltrú i que això inclourà la presidència de l'AMI, però que en cap moment s'ha plantejat deixar aquest càrrec de manera immediata. "No m'agrada enganyar a la gent. No puc assegurar que d'aquí a final de legislatura passi alguna cosa que faci que les coses canviïn, ara, avui ni ho he exposat a l'executiva ni m'ho he plantejat", ha reblat.Futur de l'AMINeus Lloveras ha explicat que la primera executiva de l'any de l'AMI ha servit per valorar el context sorgit del 21-D. Aquí, ha assegurat que la majoria absoluta aconseguida pels partits independentistes als comicis valida els objectius fundacionals de l'entitat i que en base a això es redefiniran les accions futures. La presidenta de l'AMI ha recordat que durant el 2017 l'entitat s'ha centrat en la internacionalització del procés polític que viu Catalunya i que ara un grup de treball posarà sobre la taula de la propera executiva un seguit de propostes per adaptar les accions futures al nou context polític amb l'objectiu de sempre: la independència de Catalunya.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.