directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 12:55 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Diumenge, 21 de gener de 2018 17:36 h

Rescat en helicòpter d'una excursionista que s'ha fracturat el turmell a la Canal dels Micos, a Montserrat

Els Bombers de la Generalitat també han rescatat un motorista accidentat en un camí rural a Castellcir

ACN Barcelona.-Efectius del Grup Actuacions Especials (GRAE), el Grup d'Emergències Mèdiques (GEM) i l'helicòpter dels Bombers de la Generalitat han treballat aquest diumenge al migdia en un rescat de muntanya al Parc Natural de la Muntanya de Montserrat. A les dotze del migdia s'ha rebut l'avís que una excursionista veïna de Badalona de 37 anys s'ha fracturat el turmell a la ruta coneguda com la Canal dels Micos. La dona ha estat traslladada en helicòpter a l'Hospital General de Manresa.

Paral·lelament, els Bombers també han rescatat un motorista accidentat a Castellcir (Moianès). Segons informa el cos d'emergències, a les 10.20 s'ha rebut l'avís i s'hi ha desplaçat efectius dels Bombers, donat que la caiguda s'havia produït en un camí rural de difícil accés. Fins al moment es té coneixement que el motorista ha patit contusions de diversa consideració.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.