directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 11:14 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Pla d'Urgell doble fletxa Dilluns, 22 de gener de 2018 13:50 h

Dos gossos deslligats ataquen un home de 43 anys a Mollerussa

Els fets van tenir lloc diumenge a la nit i els animals, que no estaven amb la seva propietària, el van mossegar diverses vegades a la cama esquerra

ACN Mollerussa.-Dos gossos deslligats van atacar un home de 43 anys ahir diumenge a Mollerussa provocant-li ferides lleus. Els fets van tenir lloc a les onze de la nit al carrer Enric Granados quan l'home es va veure sorprès pels animals que anaven deslligats pel carrer sense cap acompanyant. Li van fer diverses mossegades a la cama esquerra i l'home va haver de refugiar-se al capó d'un cotxe aparcat per no rebre més atacs dels animals, que no són de raça perillosa. Aleshores va alertar a la policia i es van personar al lloc una patrulla dels Mossos d'Esquadra i una altra de la Policia Local així com també una ambulància del SEM. Els agents van poder atrapar els gossos i els van traslladar en unes gàbies que l'Ajuntament de Mollerussa té en un solar del carrer Comerç. L'home va ser traslladat al CAP de la capital del Pla d'Urgell mentre que la policia va localitzar la propietària dels animals a qui se li ha aixecat dues actes, una per infracció de les ordenances de tinença d'animals i l'altra per infringir la llei orgànica de protecció de la seguretat ciutadana.

(En aquesta actualització s'afegeix que l'home que va resultar atacat per dos gossos ha denunciat els fets als Mossos d'Esquadra)La policia també va instar a l'home atacat per aquests dos gossos a presentar una denuncia als Mossos d'Esquadra. D'altra banda, s'ha demanat a la propietària dels animals que passi aquest dilluns al matí per la comissaria de la Policia Local per notificar-li les actes que se li han aixecat per informar-li sobre la situació dels dos gossos que de moment continuen sota custòdia municipal.Finalment, l'home que va patir l'atac dels dos animals ha presentat una denúncia aquest dilluns davant els Mossos d'Esquadra per les ferides sofertes, segons han explicat des del cos policial.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.