directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 11:15 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 22 de gener de 2018 15:06 h

Arrimadas diu que Torrrent "comença amb mal peu" proposant Puigdemont com a candidat a president

La líder de Cs acusa el president destituït de protagonitzar un "show mediàtic" amb el viatge a Dinamarca

ACN Madrid.-La líder de Cs a Catalunya, Inés Arrimadas, ha valorat que el president del Parlament, Roger Torrent, ha començat amb "mal peu" el seu mandat proposant Carles Puigdemont com a president després de fer la ronda de contactes amb tots els partits. "La persona en la que alguns veien un nou to ha començat proposant una persona que està fugida i investigada per delictes molt greus", ha declarat. Arrimadas també critica que Torrent "gasti diners públics" en viatjar a Brussel·les per reunir-se amb Puigdemont, tal i com ha anunciat. "Li demanem que deixi de ser l'emissari, l'advocat o el representant de Junqueras i Puigdemont i que sigui el president dels 135 diputats", ha manifestat. També ha valorat el viatge a Dinamarca i ha dit que el president destituït "només pot oferir shows mediàtics i no un projecte per a tots els catalans".

A Cs reconeixen que tenen "poques esperances" en el mandat de Torrent i considera que no hi haurà canvis en referència a la seva predecessora. "És més del mateix, és la cara d'ERC i no aporta solucions sinó que segueix intentant allargar el procés que no porta enlloc i que ens genera tants problemes", ha valorat. Per això, ha dit que presentaran un escrit de reconsideració a la Mesa. Sobre la petició de reunió que Torrent a fet a Mariano Rajoy, Arrimadas diu que no té com a objectiu "defensar els 135 diputats". "Em temo que allà on vagi estarà pensant més en ser representant de Junqueras i Puigdemont que en tots els parlamentaris", ha afirmat. Arrimadas també ha carregat contra Puigdemont per viatjar fins a Copenhaguen per participar en un debat universitari. Ha dit que el seu temps "ja ha passat" i que no ha aportat "res de bo". "L'única cosa que pot oferir als catalans és un show mediàtic, no té projecte per a tots els catalans", ha valorat. D'altra banda, ha demanat al PPC que faci "més autocrítica" i deixi "d'atacar Cs" i, a nivell estatal, ha demanat que els Pressupostos Generals de l'Estat es puguin aprovar ja que Cs havia fet algunes propostes.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.