directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 06:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 24 de gener de 2018 20:05 h

La Guàrdia Civil abandona la seu d'Òmnium després d'onze hores amb una còpia del correu de Jordi Cuixart

El cos policial també ha entrat aquest dimecres a la seu de l'ANC i a la del CTTI

ACN Barcelona.-Els cinc agents de la Guàrdia Civil i el secretari judicial que eren dins la seu d'Òmnium des de les nou del matí han sortit cap a les vuit del vespre, onze hores després d'entrar-hi. La comitiva judicial ha marxat amb una còpia del correu electrònic del president de l'entitat, Jordi Cuixart, empresonat a Soto del Real de manera preventiva en el marc de la investigació pel referèndum de l'1 d'octubre. Agents del mateix cos han entrat també aquest dimecres a la seu de l'Assemblea Nacional Catalana (ACN) i a la del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI). De la primera s'han endut una còpia del correu electrònic de l'aleshores president de l'entitat Jordi Sànchez, ara número dos de Junts per Catalunya i també empresonat de manera preventiva. Es desconeix l'objecte de l'entrada al CTTI.

Les entrades s'han fet per ordre del magistrat del Tribunal Suprem Pablo Larena, que investiga la causa pels presumptes delictes de rebel·lió i sedició contra el president d'Òmnium, Jordi Cuixart, i l'exresponsable de l'ANC Jordi Sànchez. Precisament, aquest dimecres fa 100 dies que els dos responsables de les entitats sobiranistes van ingressar a la presó de Soto del Real, a Madrid.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.