directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 03:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Osona doble fletxa Divendres, 26 de gener de 2018 11:11 h

Els Ajuntaments de Vic i l'Esquirol i la Generalitat no descarten "reformular" el Festival de Música de Cantonigròs

Les administracions han reconegut la contribució del certamen a la cultura i el patrimoni musical del país durant els seus 35 anys d'existència

ACN Vic.-Els Ajuntaments de Vic i l'Esquirol, la Fundació Atlàntida de Vic i el Departament de Cultura de la Generalitat han emès un comunicat conjunt per agrair la tasca feta pels organitzadors del Festival Internacional de Música de Cantonigròs al llarg dels seus 35 anys d'existència després de fer-se públic fa una setmana que el certamen deixarà de celebrar-se. Les administracions asseguren que tenen la voluntat de treballar per "reformular" el festival "si les circumstàncies logístiques i de preparació així ho permeten". Els signants del manifest han volgut agrair la tasca "ingent" de Josep Maria Busquets al capdavant del festival durant 35 anys, així com també la "dedicació i tenacitat" dels voluntaris. També han volgut reconèixer la "gran contribució" del festival a la cultura i al patrimoni musical del país, en especial pel "foment de l'intercanvi cultural entre pobles i països tan diversos" i pel "missatge de pau i concòrdia" que transmetia el festival mitjançant la música i la dansa.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.