directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 03:11 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 26 de gener de 2018 14:45 h

La Junta Electoral de Barcelona sanciona TV3 per la cobertura del Concert per la Llibertat i la manifestació a Brussel·les

Multa també Catalunya Ràdio per dos editorials de Mònica Terribas

ACN Barcelona.-La Junta Electoral Provincial de Barcelona ha sancionat a TV3 per la cobertura informativa del Concert per la Llibertat al TN Vespre del 2 de desembre i per la cobertura informativa de TV3 i el 3\/24 de la manifestació a Brussel·les del 7 de desembre. La Junta també ha multat Catalunya Ràdio per dos editorials de la conductora d''El Matí de Catalunya Ràdio', Mònica Terribas, del 28 i el 30 de novembre. Les quatre sancions es produeixen arran de quatre denúncies presentades pel PP i cadascuna d'aquestes és de 1.000 euros. Els serveis jurídics de la CCMA estan treballant per presentar el recurs corresponent.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.