Torrent es queixa a Zoido per “l’inusual operatiu” de la Policia espanyola al voltant del Parlament i li demana explicacions
El president de la cambra trasllada el “malestar” per “no ser informat”, exigeix saber els motius del desplegament i demana garanties de “no pertorbar el normal funcionament de la institució”
ACN Barcelona.-El president del Parlament, Roger Torrent, ha enviat una carta al ministre de l’Interior, Juan Ignacio Zoido, queixant-se pel desplegament i les operacions que la Policia espanyola està portant a terme els darrers dies en les immediacions del Palau del Parlament i el Parc de la Ciutadella. Torrent ha volgut així traslladar-li “el malestar” que assegura que ha generat l’operatiu entre “treballadors i diputats”, així com mostrar la seva incomprensió per no haver estat informats de les intencions de la Policia amb aquestes accions de vigilància “inusual”. I és que els agents han estat desenvolupant tasques que no fan habitualment en aquesta zona i el Parlament assegura no tenir constància dels motius. A més, Torrent ha exigit a Zoido explicacions, detalls del desplegament i que garanteixi que no es “pertorbarà el normal funcionament” del Parlament.






