directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 00:41 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 28 de gener de 2018 11:03 h

Tardà: "Si cal sacrificar el president Puigdemont, l'haurem de sacrificar"

El portaveu d'ERC al Congrés veu "imprescindible" que hi hagi Govern i recorda que al llarg de la història "hi ha hagut patriotes que s'han hagut de sacrificar"

ACN Barcelona.-El portaveu d'ERC al Congrés, Joan Tardà, ha considerat que és "imprescindible" formar Govern i que "si cal, s'haurà de sacrificar el president Puigdemont". "O no hi ha hagut patriotes al llarg de la història que s'han hagut de sacrificar per tal d'anar avançant i continuar sent el que som: una nació sense Estat?", s'ha preguntat en una entrevista a 'La Vanguardia'. Segons Tardà, "s'ha de respondre més amb criteris producte del cervell que no pas dels budells" i ha avisat que "no es pot posar en risc la gran victòria electoral del 21-D". El diputat ha afirmat que l'interès d'ERC és "quadrar el cercle" i que Puigdemont esdevingui president i Junqueras vicepresident. Però ha afegit que hi ha un "bé superior", que hi hagi Govern.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.