directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 11:55 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 28 de gener de 2018 22:42 h

Puig es disculpa per haver dit que Serret també renunciava a la seva acta de diputada

El conseller destituït reconeix que no té "dret a parlar en nom d'altres grups parlamentaris" i ha demanat disculpes a la diputada i a ERC

ACN Barcelona.-El diputat electe Lluís Puig (JxCat) ha demanat disculpes públicament per la seva "incontinència verbo\/tuitera" per haver inclòs la republicana Meritxell Serret entre els diputats que renuncien a la seva acta. "No tinc dret a parlar en nom d'altres grups parlamentaris", ha reconegut a través del seu compte de Twitter aquest diumenge. La disculpa de Puig ha arribat minuts després de donar a entendre en un tuit que la diputada d’ERC Meritxell Serret renunciava al seu escó, com ha fet ell i Clara Ponsatí. "Sóc conscient que tot i les disculpes és difícil redreçar el què està dit", ha piulat el diputat de Junts per Catalunya. "Disculpes sinceres a Serret i a ERC", ha reiterat.

La renuncia de Lluís Puig i Clara Ponsatí respon, segons la coalició, a l’objectiu d’assegurar la majoria independentista al Parlament. “No és en cap cas la renúncia al projecte de JxCat ni tampoc de l’acció política”, asseguren des de Junts per Catalunya.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.