directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 1 de novembre de 2026 22:33 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Gironès doble fletxa Dilluns, 29 de gener de 2018 15:23 h

Girona Acull exigeix que es convoqui una taula urgent per trobar solucions per als 30 extutelats que viuen al carrer

Un dels joves que fa més d'un any que va sortir del centre explica que va marxar del seu país per "tenir un futur millor" però es troba sense sortides

ACN Girona.-La plataforma de suport i defensa dels drets de les persones migrades i refugiades Girona Acull exigeix que es convoqui un taula urgent per trobar solucions per als 30 joves extutelats per la DGAIA que actualment viuen al carrer a la ciutat. L'entitat alerta que "cada dia que passa és un dia més que aquests nens estan al carrer" i que cal abordar la situació "ja", en un grup de treball que impliqui tant la Generalitat com l'ajuntament i les entitats. Recorden que són joves d'origen immigrant que fins als 18 anys estan en centres. "Quan compleixen 18 anys i un dia, els expulsen amb només 50 euros i un entrepà", ha criticat. Per això, situen com a primera prioritat que "tinguin un sostre" i, després, fer un seguiment per garantir-ne la inserció social i laboral. En Younes és un d'aquests joves que ja fa un any que va complir la majoria d'edat. "Vaig deixar el meu país per tenir un futur millor però m'he trobat sense cap mà que m'ajudi", ha lamentat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.