directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 1 de novembre de 2026 17:52 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 31 de gener de 2018 13:16 h

Campuzano assegura que la posició política del PDeCAT i JxCat no variarà després dels missatges de Puigdemont a Comín

El portaveu del Partit Demòcrata al Congrés afirma que el procés "ha arribat per quedar-se"

ACN Madrid.-El portaveu del Partit Demòcrata (PDeCAT) al Congrés, Carles Campuzano, ha assegurat que la posició del seu partit no variarà després dels missatges del candidat a la presidència de la Generalitat, Carles Puigdemont, al conseller destituït Toni Comín. A més, ha donat "per fet" que tampoc no canviaran els plans del grup parlamentari de JxCat. En un contacte amb la premsa des del Congrés aquest dimecres al matí, Campuzano ha insistit que són els propis Puigdemont i Comín els qui han de prendre "decisions", i els qui han de donar un valor o un altre al contingut dels missatges que s'han publicat. El portaveu del PDeCAT a Madrid també ha afirmat que el procés "ha arribat per quedar-se".

Campuzano ha afegit des dels passadissos del Congrés que sembla que els missatges "privats" s'han filmat sense el consentiment dels dos implicats, fet que ha qualificat d'"incorrecte" i de "lamentable". El portaveu del PDeCAT ha asseverat que Puigdemont serà sempre "el president", i ha reiterat que el partit està al seu "costat" perquè els anhels que defensa de "llibertat i democràcia" els defensa una part "molt àmplia" de la societat catalana. "Això ha arribat per quedar-se", ha constatat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.