directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 1 de novembre de 2026 17:47 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Osona doble fletxa Dimecres, 31 de gener de 2018 15:11 h

Les classes a l' escola Emili Teixidor de Roda de Ter començaran al nou edifici el proper 13 de febrer

L'activitat docent només s'haurà d'aturar un dia i l'ajuntament organitzarà tallers com a servei d'acollida per aquells alumnes que no tinguin alternativa

ACN Roda de Ter.-Els alumnes de l'escola infantil i primària Emili Teixidor de Roda de Ter (Osona) estrenaran l'edifici definitiu el proper 13 de febrer, després de 10 anys en un edifici provisional. A través d'un comunicat, l'Ajuntament de Roda de Ter ha assegurat que les tasques de trasllat començaran dilluns 5 de febrer. Primer s'instal·larà el mobiliari nou que s'ha comprat i després es començarà a fer el trasllat del material i mobiliari de l'edifici on actualment s'estan impartint les classes. Segons el consistori, l'activitat docent només s'haurà deturar un dia, el 9 de febrer, i l'ajuntament ja ha assegurat que organitzarà tallers com a servei d'acollida per aquells alumnes que no tinguin alternativa. S'aprofitarà que dijous 8 de febrer els alumnes seran d'excursió, coincidint amb Dijous Llarder, per començar a fer el trasllat del material i mobiliari que s'allargarà fins el dia 12. La Generalitat s'ha fet càrrec de l'obra.

Hi ha prevista una jornada de portes obertes pel dia 4 de març, de les 10 del matí a la 1 del migdia, per visitar les noves instal·lacions, situades a la Plaça Espanya. La regidora Yolanda Tristancho ha destacat que l'edifici nou "fa molt goig, té molta il·luminació, hi ha menjador, un pati molt gran, biblioteca o gimnàs, entre d'altres". Fins ara, els alumnes de l'escola Emili Teixidor feia 10 anys que es trobaven en un espai provisional a l'edifici de les antigues Escoles Sant Joan, propietat del Bisbat de Vic. L'edifici va haver de ser ampliat amb diverses aules prefabricades per poder encabir tots els alumnes, amb assignatures com educació física que s'havien d'impartir al pavelló municipal d'esports perquè no es comptava amb gimnàs propi.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.