directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 1 de novembre de 2026 09:31 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 5 de febrer de 2018 20:00 h

La germana de Fèlix Millet creu que l'ingressaran a la infermeria tan bon punt entri a la presó: "Li han de fer tot"

Pat Millet reconeix que el seu germà "ha fet coses mal fetes" però no s'esperava que anés "avui" a Brians I

ACN Barcelona.-La germana de Fèlix Millet, Pat Millet, ha considerat en declaracions a Rac 1 que és molt probable que el seu germà hagi ingressat a la infermeria tot just després d'haver entrat a la presó de Brians I, com ha ordenat el jutge de l'Audiència Provincial de Barcelona a petició del fiscal. La germana de l'espoliador confés del Palau de la Música ha recordat que Millet té un estat de salut molt delicat. "Se li ha de fer tot. Se l'ha de vestir... i va amb cadira de rodes", ha subratllat. La germana de Fèlix Millet ha assegurat que no s'esperava que "avui" acabés a la presó. "Que el meu germà acabaria a la presó ho intuïa, però pel seu estat de salut pensava que faria presó a casa seva", ha afirmat.

"Reconec que ha fet coses mal fetes. Però no m'ho esperava. Avui no m'ho esperava", ha insistit en la conversa telefònica amb el programa de Toni Clapés. "Jo vaig demanar que fes presó a casa seva. Jo sempre he dit que a la presó no dura ni quinze dies perquè està fotut", ha afegit.Pat Millet també ha explicat que el mateix Fèlix tampoc devia pensar que avui ingressaria a presó, perquè no s'ha endut "cap bossa de roba".La germana de l'exdirector del Palau de la Música ha considerat, en paral·lel que és "una bestiesa" pensar que Fèlix podria fugir. "El meu germà no se n'aniria mai", ha assegurat. També ha considerat "segur" que en la decisió judicial hi ha hagut influència política, tot i que ha afirmat que noi sabia "de quin partit".I sobre la qüestió de l'espoli, Pat Millet ha explicat que el seu germà n'hi va parlar ara fa nou anys, quan es va fer públic l'escàndol, i ha subratllat que ella li va aconsellar "que demanés perdó i confessés".També ha opinat que Jordi Montull no ha estat "una bona influència" i ha considerat que potser el seu germà va fer el que va fer per emular el seu pare, que "va muntar tot un imperi", tot i que, ha diferenciat "se'l va guanyar a pols".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.