directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 18:36 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dimecres, 14 de febrer de 2018 10:16 h

Mijoler rellevarà Lluís Tejedor com a alcaldable d'ICV al Prat de Llobregat

Substituirà l'actual batlle que a final de legislatura sumarà 37 anys al capdavant del consistori

ACN El Prat de Llobregat.-Lluís Mijoler, regidor d’Economia, Transparència i Bon Govern a l'Ajuntament del Prat de Llobregat, serà l'alcaldable d'ICV en aquest municipi a les pròximes eleccions municipals del 2019. Així ho va decidir la militància per majoria absoluta en una assemblea celebrada dilluns a la nit. D'aquesta manera, Mijoler rellevarà l'actual batlle, l'històric Lluís Tejedor, que a final de legislatura sumarà 37 anys al capdavant del consistori. Tejedor, que va assumir el càrrec el 2 de març de 1982 substituint Antonio Martín Sánchez, mort en accident de trànsit, ha guanyat des de llavors nou eleccions municipals. Tot i ser escollit per la militància, Mijoler encara no és oficialment l'alcaldable a l'espera que es concreti la confluència d'ICV amb Podem a les eleccions municipals.

Lluís Mijoler, pratenc de 48 anys i advocat de professió, es va convertir en l’onzè regidor d’Iniciativa a les últimes eleccions municipals. Al cap de pocs mesos, se li va encomanar la cartera d’Economia, Transparència i Bon Govern, que li ha permès formar-se en el funcionament de l’administració pública. Al llarg de la seva vida, Mijoler ha estat membre actiu a diverses entitats del món de l’esport pratenc i l’associacionisme.En un comunicat, l'encara regidor, després d'agrair a la militància la seva confiança i suport, s'ha mostrat disposat a treballar per "transformar la societat des del municipalisme, en un dur context d’involució democràtica i de drets, i de bipolarització del pensament polític". "El nostre desafiament polític és la cohesió social i la defensa de les polítiques públiques a través dels valors de la igualtat, la diversitat i l’equitat, demostrant la feina feta amb passió, generositat i treball de la mateixa manera com ho hem fet de la mà d’en Lluís Tejedor", ha assenyalat.Al seu torn, Lluís Tejedor ha felicitat a al candidat i li ha expressant la seva plena confiança,



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.